19 august 2008

Norge har fått sin Roswell-sak


For et par uker siden skulle jeg på besøk til noen venner i Sirdal, og før jeg satte meg i bilen sjekket jeg avstand og kjørerute på Google Maps av ren nysgjerrighet. Da jeg slo over på satelittvisning og fulgte riksvei 42 fra E-39 på Helleland mot Tonstad, så jeg til min store overraskelse at det lå det en svær, hvit skillelse ved siden av veien. Det kan ikke være tvil om det! Hvorfor skulle noen finne på å manipulere et satelittfoto av et sted såpass langt fra begivenhetenes sentrum?

Siden jeg altså skulle den veien, bestemte jeg meg for at dette måtte jeg se nærmere på. Kanskje VG ville ta det inn som 10.000 kronerstips. Men da jeg stoppet på stedet, fant jeg ikke annet enn restene av en stor, våt flekk. Her hadde Illuminati, CIA, NASA, Vatikanet, MI6, PST og alle de andre skumlingene vært og fjernet det som alle kan se på bildet! De kommer sikkert til å benektealt alt, men Norge har opplagt fått sin Roswell-sak

Men vi som surfer på nettet vet selvfølgelig bedre. Vi lar oss ikke lure. Tilkall Mulder og Scully!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar