29 august 2006

For godt til å være sant?



Nyhetsbrevene fra PC World Norge har alltid vært interessant lesning og kilde til oppdatert og pålitelig informasjon. For meg er de den en siste rest av gamle synder som henger ved, selv om jeg har konvertert til Mac. Men nå har denne tilliten fått seg en knekk; Idag annonsert det de at IE 7, den lenge påkrevde fornyelsen av nettleseren i Windows var lansert "uten feil og mangler". Bill Gates og hans kolleger i Redmond får ha meg unnskyldt, men er dette riktig, må det være første gang i historien de har klart dette kunststykket.
Men som de sier om overveldende muligheter som tilbys på nettet; Er det for godt til å være sant, så er det gjerne nettopp det. Jeg for min del fortsetter å bruke Opera en stund til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar