24 september 2005

Så var vi i gang...

Jeg har aldri før i mitt liv skrevet dagbok, så denne bloggen er til de grader jomfruelig mark i så måte. Likevel har jeg kommet til at endel av de tankene som raser rundt under min etterhvert tynt behårede skalp kanskje er verdige en plass i offentligheten. Derfor er altså mine "Luftige tanker i fri flukt" et faktum. Oppdateringsfrekvensen vil jeg ikke love noen ting om. Det får bli som det vil alt etter dagsformen og anledning til å sette seg til ved tastebrettet. Jeg kan heller ikke garantere systematikk og fullstendig utdypende resonnementer.

I dag har været i Sunnfjord vært uforskammet bra for andre dag på rad. Men ettersom vi har drevet hardcore ombygging/oppussing av stua i det siste har det blitt mye avslapping (les: snorking på sofaen). Synd, men sant i og med at godvær i september på disse kanter av landet er like ugarantert som valgløfter etter selve valget og derfor burde vært utnyttet bedre.

Vi tastes!

1 kommentar:

  1. Den bueskytinga må jo bare berømmes! Hadde du med deg fotoapparat (det prøver jeg å alltid ha for hånden, men det hender jeg glemmer det...) - og fikk foreviget situasjonen ? Uansett har du jo pila - og det er jo det mest håndfaste bevis for din treffsikkerhet.
    Her på vår kant av verden har vi også fått oss ett nytt familiemedlem, Beauty er til forveksling lik det vakre vesenet du har avbildet sammen med dattera.
    Ha en skjønn dag - og Guds fred!
    Arthur

    SvarSlett